Szukaj
Logo Google Ads

Nowe kolumny raportowania w Google Ads

Kilka dni temu, w programie Google Ads pojawiły się nowe kolumny raportowania, które ułatwią dostęp do danych na temat konwersji.

Mowa tu o następujących kolumnach:

  • Wyniki
  • Wartość wyników
  • Cele konwersji

Dotychczas wgląd do wyżej wymienionych danych wymagał zastosowania dodatkowych segmentów.

W kolumnie wyników znajdują się informacje na temat liczby konwersji, uzyskanej przez jej główne źródło, dla każdego z celów na koncie. Wyświetlają się tam również wpływy danej kampanii na inne cele, które nie są do niej przypisane. Może dotyczyć to np. generowania połączeń telefonicznych, chociaż ich uzyskanie nie było zamiarem reklamy.

Druga kolumna zawiera wartości konwersji, uzyskane przez działania, które najczęściej powodują jej wzrost. Pozwala to na swobodną analizę różnić między uzyskaną łączną wygenerowaną wartością, a konwersją.

W ostatniej z nowych kolumn można znaleźć cele, które zwiększają skuteczność kampanii. Dzięki temu łatwiej będzie znaleźć te, które wymagają dodatkowej optymalizacji np. pod kątem zakładania konta.

Nowe kolumny raportowania są już dostępne dla wszystkich reklamodawców w Google Ads.

Kolumna wyników w Google Ads
Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.